Dec 30, 2010

LOL: Status Facebook yang gila gila...


Gatal tangan buat facebook merapu~
Bila xda benda korang nak buat~ buat la kat facebook..hehe
Nak post camni..tapi ragu2 pla ..hehe
kongsi ngan korang la...


---------------------------------

Apasal baca status orang ni?? Penyibuk!

---------------------------------

Ingat nama kat atas ni...  letak nama anak korang camni...

---------------------------------

Percaya atau tidak, saya boleh agak apa yang korang tengah buat.. BACA STATUS AKU!

---------------------------------



Jangan invite farmville kat aku..Tak suka orang tebas tanaman akuu!

---------------------------------

Tengah menulis status.

---------------------------------


was tagged in a photo.


---------------------------------

playing Xbox on Facebook.

---------------------------------

Sapa tekan "LIKE" kat bawah ni , dia bijak~

---------------------------------

Rasa cam ada je orang perhatikan aku...pelik tol.... laaa~ ko rupanya! asal baca status aku ah?!

---------------------------------

wei, Korang cuba tekan CTRL+W..

---------------------------------

Tengah bengang ngan  3 org ni...
1. baca status org pastu wat dunno
2. komen status orang.
3. Baca status orang pastu dia blur.

---------------------------------

No comments:

Post a Comment

Dont Forget to Commentt!!