Dec 22, 2010

Kesilapan Avatar: The Last AirBender anime??

Sebut je "Avatar: The last airbender" ni mesti semua tahu kan?? yeahhh... Cerita ni memang best, dah 3 kali saya tonton, masih juga, tak jemu-jemu...hahaha.. (minat punya pasal...)
Why you look so serious?? (takut aku)
Jalan cerita dan ending dia memang balance dan perfect~ nampak cam takda cacat laa...
 tapi saya terperasan satu benda yang buat saya pening sikit~ (apa dia tuu?? cakap banyak pula...cakap je la terus)



Orait... Dalam episod "Book Two: Earth"  , chapter 9 "Bitter Work", Toph mula mengajar Aang cara-cara nak earthbending~ tapi some latihan dari toph tu spoil laa...(mungkin pelukis dia gak tak perasaan benda ni, nasib baik orang terer cam aku ni perasan...haha)
mari kita Review  Latihan dia sikit...
Sifu Toph beri demonstrasi kat Aang~  keraskan tangan!
Orait turn Aang pula~
aiyakkk!! Patah tangan aku!!
dah2 la mengarut... balik pada tujuan asal saya post ni...
Seperti mana korang semua tahu, yang si Toph ni adalah seorang gadis buta (dan ketot..haha...)
yaps..Dilahirkan buta~  "Im see with earthbending" said Toph after that...
Tapi... yang ni apa pula??
(time beri tunjuk ajar kat Aang)
Henshinnn!!
Im StoneCold ..eh silap~ StoneToph!
aikk... kan Toph buta.. kenapa dia perlu buat Ruang untuk mata dia?? tutup je la tros...
Pelikkk tol.... klo korang buta, korang mesti tutup kan mata tuu... Buat ruang untuk hidung dengan mulut cukup la untuk bernafas kan... Terkejut aku tengok.. (biarpon dah tengok beberapa kali..masih gak terkejut...buat-buat terkejut la katakan~)
Bukan kau seorang je terkejut aang~~
Minta2 versi Movie nanti tak buat benda sama...spoil kalau director tu tak perasan...

No comments:

Post a Comment

Dont Forget to Commentt!!