Jul 24, 2010

Fuh...semBuh dari demam.

Fuh..sorry guys.. lama x post blog.
Demam seminggu ohhh...nasib baik dah sembuh~ cuma ada batuk skit je ~ siap ada kahak kuning2..hahaha
nak tgk x? kang sy upload :P

. Ni crita nak kongsi apa yg jadi kat sy pada mlm sblom sy sakit trok, (mmg sedia demam k) ..mlm tu, sblom kepala aku meletup baik aku masuk tido..time mau tido tu ,ada la satu mangkuk ni kaco sy tido,
dia baring atas katil aku, aku jerit la, "oiii. blah aku nak tido" ..aku x tau sapa org tu (masih tertanya2 owh) , sbab mlm tu lampu bilik aku malas nak buka, jadi gelap gelita la bilik tu cam panggung.. jadi org (my roommate or dunno) tu bangun la, pastu dia jln pi bilik air, sy tgk je la dia . nak tau sapa kan~ tp dia tros masuk cam tu ja~ lampu bilik air lngsung x on.. sy senyap je la.. demam x da tnaga ~ tgk ja. pastu dia masuk balik pi bilik saya then tido sebelah aku...atas katil pla tu.. sy jerit gi. "ko pegi la katil ko...apasal kaco aku pla..org demam ni"... abis jak ayat aku yg tercantik tu ~ tros dia ckp pa?  " Ni katil aku la bodoh!"...  aiks ni katil sy la..sy turun je ar..tido bawah..tgh pening2 tu  sy btol2 mls la cari gaduh ngan org. mengalahkan~~ sy tido jak la...then pagi tu, my roommate kejutkan aku suruh naik atas katil tido. dia tnya knp tido bwah... sy ckp la pasal mlm tu kat dia... dia ckp mna ada org tido atas katil sy dia tjga time subuh pun tgk atas katil aku mmg xda org tidur.....elok la tu~ sapa yg halau saya dari katil sy sndri tu?

No comments:

Post a Comment

Dont Forget to Commentt!!